Hocam o tamamen iş verenle ilgili bir durum. Etik olarak ücretini vermesi gerekli fakat vermeyebilir de. Ben daha önce işe aldığım 1 arkadaşla 1 hafta deneme-eğitim gibi çalışma yaptıktan sonra iş başlangıcını yapmıştım. Başladığı güne göre maaşını ödüyordum ama adam o 1 hafta deneme süresinde de vakit ayırdığı için ayrıca elden ücret vermiştim.