Merhabalar arkadaşlar bir iş için deneme amaçlı bir kaç günlük çalışma neticesinde eğer iki taraflı memnuniyet olursa uzun süreli çalışma gerçekleştiririz diyorsunuz ve bir kaç gün çalışıp her iki tarafta memnun kaldığı takdirde çalışılan bu bir kaç günün ücreti verilir mi yoksa sıfırdan baştan mı başlanılır bu süreçlerin etik ve kuralları nedir bilen var mı?