Nefes terapisi al ve meditasyon yap. Acı eşiğini yükseltmeyebilir ama zihnini kontrol etmeni ve dayanıklılığını artırmanı sağlar. 17 Ağustos depreminde yaralanmıştım ve dikiş atılması gerekiyordu narkoz sınırlıydı ben de istemedim daha ağır ve ihtiyacı olanları gördüğüm için hastanede, 7 dikiş atıldı nefes çalışması yaptım o sırada. Bu yaz da bir kaza geçirdim kırığım vardı ama hiç ağrı kesici iğne ya da ilaç almadım ve istemedim ki vücudumu doğru dinleyebileyim diye ama acım epey yüksekti, sürekli nefes çalışması ve meditasyon yaptım.
Ama soğuk su meselesi gibi olmaz sonuçta canlısınız.