AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşım vardı çekim enerjisi ile yerde para bulup zengin olacağını düşünürdü ve evde saatlerce para bulacam diye kendisine söylerdi.
Sizdemi öyle bir şey yapıyorsunuz hocam ?
Yok hayır yerden para bulunca inanılmaz zevk alıyordum.Bulduğum parayı hiç harcamazdım o zevki özledim sanırım