inan tarihte ilk sen değilsin.senin bu düşüncenin 100 mislini yapan hayata geçiren ama sonunda ya ölen,ya sakat kalan,yada ciddi yaralananlar olmuştur. ileri seviyesinden bahsediyorum. deneysel bilimsel yada farklı doğa sütü şeylere merak saranlar tarafından yapılanlardan.

seninki aslında normal birşey. soğuktan etkilenmemek bende isterdim ama sünizitim var rüzgarda bile duramıyorum fazla. soğuk duş anca yazın sıcağında denizde duşa kabinlerde alırım.oda güneş tepemde hemen kururum diye. yoksa soğuk bana dokunur.