netxx2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar Lütfen bırısı bana Bu Forumda nasıl Konu Acılıyor bunu anltısn. Ben Butun Butonlara baktım Konu Acma Yerı yok
Hangi kategoride açacağını seçin , orada Konu Aç kısmını göreceksiniz hocam
Ticari bir konu açamazsınız bu arada