dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 5 bin TL'lik faturanın %18'i 763 TL yapiyor sizin devletten 763 TL KDV alicağiniz var.
- 1538 TL fatura kesmişsiniz onunda 18'i 276 TL yapiyor devlet sizden alacaklı
Alacaği olan paradan alacağini düşüyor diyorki size gelicek ay benden : 442 TL alacaklısın yine fatura kesersen burdan düşerim taki 442 TL Kdvi fazla olursa bana borçlanirsin diyor.
87 TL'de zaten damga vergisi ödesende ödemesende her ay kesilen vergi.

Not: faturanın içeriğini bilmiyorum %18'den hesapladim.
Şimdi daha iyi anladım hocam çok teşekkür ederim. Benim muhasebeciye verdiğim gider faturası kdv dahil 5000 tl lik mobilya faturası. Mobilya faturasında yüzde 8 kdv (370 tl) yazıyor. Bu hesap üzerinden yapılırsa bir hata yok dimi? Nasıl bir hesap yaparız bu durumda tahakkuk fişimdeki bilgiye göre?