iki_nokta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam. Matrahta yazan 1538 tl benim ocak ayı gelirim. Sadece 1 fatura kestim ve o da 1538 tl.

Bir yerde şunu okumuştum. Eğer gider faturası yüksekse bunu aylara dağıtabiliyorlar. Yani şubat ve martta keseceğim faturaların kdv si için şirket kuruluşunda verdiğim 5 bin tl lik faturayı yine kullanabilir mi onu merak ediyorum
matrah değil mahsup edilen diyecektim pardon hocam
benim mali müşavirim aylık ödeme alıp aylık fatura kesiyor ve dediğim gibi hiç kdv yi aşamadım maalesef, sürekli bir kdv ödeme durumum var o yüzden tecrübem yok, net öğrenince benide bilgilendirirseniz sevinirim