R10 da üyeliğim yeni, wmaracında üyeliğim mevcut ticaret puanı konusuna gelecek olursak ben bir kıstas olarak görmüyorum ( PHP konusunda uzman olduğunu söyleyen burada da 500+ ticaret puanına sahip bir arkadaştan wmaracında güzel bir kazık yemiştim) neyse ön ödeme ile çalışmak tabiki sizin bileceğiniz iş, sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer diyelim. İyi çalışmalar