oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorular çok zor ya. Böyle sınavlarda cevaptan sonra gelen baloncuk içindeki yazı hemen geçmemeli. Devam tuşu olmalı bence ya da otomatik geç seçeneği.
Yazı tipi çok küçük geldi bana okunaklı değil özellikle sınavın sonucunu gösteren ekrandakiler.
Müziği beğenmedim ama bu benlik bir durum olabilir.
Ha bir de maden ingilizce sınav şu baloncuk içindeki yazılarda ingilizce olsun
Son olarak o çince yazılar hoşuma gitmedi saçma geldi
hocam çince yazı olmaması lazım hepsi resim dosyasına bağlı