Nato üyesi olmayan bir ülkeye neden asker yollasın ki? Ayrıca nükleer gücü olan bir ülkeye kolay kolay saldırmak istemezler. Eğer birde savaşı kaybederlerse Nato zaten sorgulanmaya başladı. O zaman kimsenin güveni kalmaz.