Siz arkadaşlarınızın telefonundan tıklamaya devam ederseniz, 1 haftaya kalmaz;
Hesabınız geçersiz tıklama sebebiyle kapatılmıştır. Uyarısını gördüğünüz de şaşırmayın.

Kim veriyor size bu akılları kimlerden böyle fikirler alıyorsunuz gerçekten ilginç

3 gün sonra adsense hesabım banlandı diyerek konu açarsanız şaşırmam.
tövbe hocam arkadaşlarıda tembih ettim

ama rakip sitelerde siteme girip sahte tıklama yaparsa yine aynısı olacak biraz kötü birşeymiş hesabın kapanması