Merhaba arkadaşlar , konu saçmala gelebilir size mantıklı bir şekilde durumu açıklıcam.

Son zamanlarda fark ettim ki insanlar en ufak bir şeyde bile günlerce vücudunun bir yerine takılı kalıp duruyor bende dahil . Bir yerinizin morardığını düşünün 2 gün ağırır sonraki günler oraya dokunmadıkça unutur gidersiniz. Bazı insanlar acıyı daha az hissediyor bende o insanlar gibi acıyı daha az hissetmek istiyorum

Aklıma kendime düzenli olarak zarar vermek geldi ama bu da psikopatça geliyor ( İşe yarar)

Mesela ben soğuk suyla duş almak istiyordum duşa her girdiğimde suyu biraz daha soğuk tarafa çevirdim yavaş yavaş soğuya alıştım şuan dışarda bile hava soğuk olduğunda rahatlıkla durabiliyorum ve bu gerçekten çok hoş bir şey .

Bunun acı eşiği içinde aynı olmasını istiyorum , mesela bir yerim morardı 1 haftaya geçicek günlerce ağrı çekmeye değmez acı eşiğimi yükseltmek istiyorum ve yükseltirsem hayatta daha rahat ediceğime inanıyorum

Sizce ne yapmam lazım ?

Ve kafanızda şu senaryoyu kurun , biri sizi bıçakladı veya silahla vurdu orada yerde acılar içinde debelenmektense acı eşiğiniz yüksek olduğunda acıyı daha az hissedersiniz ve kalkar hastaneye gidersiniz bizzat böyle olaylara haberlerden denk gelebilirsiniz , aslında acı eşiğinizi yükseltmek hayatınızı bile kurtarabilir.

Dip not : “Allah başka dert vermesin…” gibi saçma şeyler yazmayın tanımıyorsunuz bile beni, en ufak şeyler bile hayat kalitenizi büyük ölçüde arttır bunu da unutmayın