Hepimiz iyi biliyoruz ki abd, dolaylı olarak Nato, ukraynayı takmıyor, ölmeleri acı çekmeleri umurlarında değil.
Bu durumda ABD'nin car car ötmesinin tek sebebi rusyaya karşı, tarihi düşmanına karşı dünyanın gözünde kötü duruma düşmeden yaptırım yapabilecek duruma gelmiş olması.
Şuanda abd elinden geldiğince rusyanın tepesine binmeye çalışıyor ki savaşa girmeden rusyanın başını ezebilsin.
O yüzden ukraynaya yardım falan etmesine gerek yok, ukrayna şuanda altın değerinde bir piyon nato için.
Nato diyorum çünkü natodur fatodur çatodur, bu tür kuruluşlarda sadece üst düzey üyelerin borusu öter. Bu saldırı natodaki türkiye gibi çok sevilmeyen ülkelere yapılsaydı 40 takla atarlardı yardım etmemek için. Ama onlara dokunulursa uff gerekirse beşikteki bebeği yollayacaksın savunmaya.