CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birlikte birkaç el oymadık, çok keyifliydi. Oynamak isteyen olursa yazabilir.
Ellerinize sağlık herkesin, tekrar oynamak dileğiyle CGLR hocam, oynamak isteyen arkadaşlar ID leri gönderebilirler.