A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef programı iobit unistaller ile kaldırdım. iobit tüm klasörleride sildi. Sizde varsa rarlayıp bana atarmısınız, şimdiden teşekkür ederim
https://bablosoft.com/distr/BrowserA...llAllInOne.exe

bir önceki sürüm