Teom4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir önceki versiyona dönerseniz sorun kalmaz hocam
Malesef programı iobit unistaller ile kaldırdım. iobit tüm klasörleride sildi. Sizde varsa rarlayıp bana atarmısınız, şimdiden teşekkür ederim