yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin gibi bebeler teknolojiden ne anlasın, burda coluk cocuk php yaziyor özel sektörde kurumsalda .net yada java bilmeden yazmayın eğitim seviyeniz düşük kral
Gece gece ayıp oluyor ama

https://youtu.be/pWSOhjT8E_8