Yorumlardan şunu anladım. Açıkçası yoğun çalıştığım için böyle twitter'den forumlardan takip etmeye çalışıyorum vaktim oldukça.
Ukrayna'nın hedefi natoya girmekti ama Rusya yeniden sscb kurmak istediği için bir hamle gerçekleştirdi. Belki Ukrayna NATO konusunu açmasaydı bu savaş olmayacaktı ama bugün olmazsa bile yarın yine bu savaş olacaktı. Şu an ciddi anlamda ekonomik anlamda zarar gören bir Rusya var ama bunu da göze aldıklarını düşünüyorum.