Ukrayna batılı devletlerin kışkırtmasıyla gaza geldi. Destek bulacağını düşündü ama umduğu gibi olmadı. Rusya ise diyor ki Nato bana söz vermiş çevremdeki ülkelerden uzak duracaktı ama sözünde durmadı. Birkaç yıl içinde onlar bana saldıracağına ben şimdi saldırayım. Zaten, Rusya aslında Nato'nun pasif kaldığını bildiği için çok rahat bir şekilde hareket ediyor çünkü biliyor askeri bir saldırı olmayacağını. Bana göre hem Ukrayna hem de Rusya İngiltere ve ABD'nin gazına geldi. İkisi de kesinlikle tuzağa çekildi.