Rusya'nın aslında savaşmak istemediğini düşünüyorum çünki Ukrayna NATO'ya girmek istiyordu ve girecek zamanda iken Rusya sınırlarına saldırmayı tercih etti ve böylelikle Ukrayna'nın NATO'ya girmesini engelledi NATO'da sanırım böyle bir kural varmış sınırında aktif çatışması olanlar giremiyor eğer şimdi Ukrayna NATO üyesi olsaydı bu durumda destekçi yerine Taraf olarak savaşta yer alıcaktıkki çok büyük durumlarla karşılacaktık.