İyi akşamlar,

Daha önce bir çok firmada fatura kesme işlemi yaptım fakat hiç böyle bir hata almadım.

Gerçek veya tüzel kişilik fark etmeksizin e-arşivde fatura kesmek istediğim kişiye eğer ilk kez fatura kesiyorsam bütün kalemleri doldurup oluştur dediğimde böyle bir hata verip fatuarayı silip en baştan yazdırıyor. O ve sonraki bütün faturalarda sorun ortadan kalkıyor. 4 farklı müşavirden destek aldım fakat sorunu çözemediler. Aranızda sorunu yaşayan var mı?