TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanımlara bakın, 4 kez tanımlanır yani en fazla 60 TL yansır Vodafoneda olsa geçmiş olsun derdim.
Kullanımlara baktım 10 mb filan var ancak paket tanımlanmamış.
MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KALAN yazıp 5555'e SMS göndererek kalan kullanımına bir bak öncelikle paket var mı yok mu diye
Paket yok.