Kullanımlara bakın, 4 kez tanımlanır yani en fazla 60 TL yansır

Vodafoneda olsa geçmiş olsun derdim.
Kullanımlara baktım 10 mb filan var ancak paket tanımlanmamış.
KALAN yazıp 5555'e SMS göndererek kalan kullanımına bir bak öncelikle paket var mı yok mu diye
Paket yok.