onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polonya Ab ve Nato üyesi olası bir durumda yanlışlıkla dahi olsa bir füze düşecek olursa olacakları tahmin edemiyorum. Polonya ne alaka diyecek arkadaşlar olursa Polonya/Ukrayna sınır komşu ülke…
3.Dünya Savaşının Fitili Ateşlenir..

Natonun Açıklaması bu yönde.
▪“100’den fazla uçak yüksek alarm seviyesinde ve nato hava sahamızı koruyor.”
▪“120’den fazla gemi ise Kuzey’den Akdeniz’e kadar sularımızda.”

+ Şunu belirtmekte fayda varki olası bir durumda Ab birliği üyesi ve Nato’ya bağlı ülkelerden birine kazayla yada bilinçli olası bir hava veya kara saldırısında işler çok başka yerlere taşınır..

Ayrıca Yunanistan’a yığınla askeri araç + techizat yardımı ve Ege’de bulunan adalarda yapılan tatbikatlarada bir anlam veremedim.. Türkiye’ye f35’lerin teslim edilmemesi vsvs.. Önceden planlı birşeyler var gibi kokusu çıkar
Putin-Biden görüşmesinde iki tarafta mutlu ayrıldı. Tahminimce Rusya ile yakınlığı bilinen Suriye üzerinde bir anlaşma döndü. Ukrayna NATO’ya giremeyecek, ABD sadece yaptırımlarla yetinecek buna karşılık ABD BOP projesini tekrar harekete geçirecek, Rusya sesini çıkarmayacak. 3 ihtimal var; - Suriye kuzeyinde YPG devlet haline getirilecek Kuzey Irak ile bir birleşme sağlanacak (tabi arada Türkiye var), - ABD İran’a girecek, -ABD Türkiye’ye girecek.

ABD, Yunanistan’a olağanüstü silah ve ekipman sevkiyatı yapıyor. Yunanistan ise Türkiye etrafındaki adaları silahlandırıyor. Bu malesef 3. İhtimali güçlendiriyor. Ya baskı yapacaklar ya da bir işgal planı var. Rusya’dan aldığımız S400 lerden, Rahip Brunson ve Halkbank davalarından dolayı ABD ile aramız açıldı ardından ABD Yunanistan ile ilişkilerini güçlendirdi. Bölgedeki Türkiye yerine koyabileceği yeni müttefiki Yunanistan oldu. Yakın zamanda ABD dışişleri yetkilisi Barzani ile görüştü, fotoğraf çektirdiler arkaplanda Türkiye’nin belli parçalara ayrılmış Yeni Türkiye Haritası isimli bir harita yer alıyordu. Malesef bu ülke çıkarları düşünmeden hareket edenlerin suçu. Son dönemde Cumhurbaşkanımızın İsrail ve Arap ülkeleri ile tekrar iletişime geçme sebebinin olası bir kötü durumu engellemeye çalışmak ve dostluklarını tekrar kazanmaya çalışmak olarak görüyorum. İşin kötü tarafı Arap ülkelerinin yüzyıllardır gelen Türk düşmanlığı kurulacak bir dostluğun sahte olacağını düşündürüyor.