Yapacak bir şey yok maalesef şu durumda.
Rusya avrupaya bile diyor 2000 euro doğalgaz faturası ödemeye hazır olun diye. Şaka gibi dünya.

Ama rus turistlerin yine geleceğini düşünüyorum turizm bence etkilenmeyecek