haftada 400 liralık alıyorum önceden ayda 1 depo yetiyordu şimdilik rakamla 800 lira bir depo. şimdi nedense ihtiyaç da ayda 2 depoya çıktı sanki az az alınca daha çok mu alınıyor ne garip saçmalık oldu bu yakıt işi.