Rusya'nın Ukrayna'yı işgale başlamasıyla brent petrolün varil fiyatı 2014'ten bu yana ilk kez 100 doları aştı.


Baya süredir takip ediyorum ben aslında pazartesi 90 dolar gibiydi

şöyle açıklayayım +100 üzeirnde belli süre kaldıktan sonra bizim 19'a kademeli ulaşmamız lazım (şuanki durumda,araba kalmadı yolda)

ama bu şekilde artış devam ederse +120-140 doları geçerse ozaman 25 tl aşşağası kattiyen kurtarmaz


iyi çalışamalar dilerim



Kişisel görüşlerim bilgilerimdir.


BİLGİ NOTU;

Türkiye tüm bu sınırsız mevduatlı işlem dahil tüm PLANLARINI yazın gelecek rus turistte bel bağlamıştı.(bakan enflasyon pik yapıp yazın tek hane dedi buda iptal olmuş oldu)

BİLGİ NOTU;

Türkiye geçen hafta (doğal gaz zamlanmasına rağmen "halkın alım gücü yok")> BOTAŞ'A PARA AKTARDI 4 MİLYAR DOLAR ÜZERİNDE ( şuanki durumda bile devam edemez,zam yapması gerekiyor + FİYAT ARTACAĞI İÇİN FİYAT ARTTIRMASI)

BİLGİ NOTU;
Türkiye aynı halde tarımdada çok bağlı bu ülkelere (talep enflasyonu yaratır)

BİLGİ NOTU;
elektrik doğal gaz ile üretiliyor belli bir seviyede > buradada artış olacak şuan bile devlet karşılıyor (bu zamlarla mı evet yetmiyor) > avrupada bir hanenin ödediği birimin TAM 6KATI AŞŞAĞI BİZİM SANAYİ ÖDÜYOR (bu fiyatlara yatırım gelmiyor sormayalım nedenini)