Bende almayı düşünüyorum, yazın motor kullanmak çok keyifli oluyor ancak kendimi biraz daha eğitmem gerekiyor en son motoru devirmiştim bu yüzden tedirgin oluyorum. Telsiz durumu yok diye biliyorum izliyorlar sadece yolu ezberleyip güzergahda ilerlemeniz kurallara uygun yeterli.