ilgi ve alakanız için teşekkür ederim
özel mesaj atan arkadaşların hepsine tek tek cevap yazdım
arada yazamadıklarım yada unuttuklarım olursa kusura bakmasın
tek tek gelen tüm mesajları inceliyorum yarın dönüş yapmış olacağım
iyi geçeler herkese