evet hocam bende böyle tahmin ettim ve "sen kazandın" dedim

Bayıldım parayı çünkü işim bu.
Evet hocam yoğun bir mücadele verdim ama Adobe kazandı

Sonra kendime "orijinal kullanalım, adamların hakkına girmeyelim"

diye telkinde bulunup vicdanen rahatlatma yolunu seçerek satın aldım. Crackliklerde neyse de şu internette lisans satan siteler var ya onları merak ediyordum yani bunun sebebi ne olabilir diye. Bir arkadaş aklımdan geçeni söylemiş sunucuya erişmeye çalışıyor savaş veriyor demiş. Haklı.
Teşekkür ederim.