Ben geçen hafta girdim geçtim benim komisyon telsiz vermedi bozukmuş sanada böyle bi durum denk gelebilir şansına bağlı biraz.
Hayır söylemezler. Yolu ezberlemiş olmanı beklerler. Hatta yanlış yola girince bırakıyorlar. Girdiğin sınav merkezinin yolunu youtube dan araştır bi belki çekmişlerdir
Bazıları söylüyor diyor da sürücü kursu beni 2 kere götürdü en son 2 hafta önce gittim haliyle unutuluyor. Bugün aradım relax ol cumartesi halledersin diyor hala.
Youtubede yerin videosu yok Kurtköy ugetamın orda yarısını biliyorum yolunds olaki unuttum heyecandan sorumluluğu almsyacaklar iste