kajaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben geçen hafta girdim geçtim benim komisyon telsiz vermedi bozukmuş sanada böyle bi durum denk gelebilir şansına bağlı biraz.
rockyemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır söylemezler. Yolu ezberlemiş olmanı beklerler. Hatta yanlış yola girince bırakıyorlar. Girdiğin sınav merkezinin yolunu youtube dan araştır bi belki çekmişlerdir
Bazıları söylüyor diyor da sürücü kursu beni 2 kere götürdü en son 2 hafta önce gittim haliyle unutuluyor. Bugün aradım relax ol cumartesi halledersin diyor hala.

Youtubede yerin videosu yok Kurtköy ugetamın orda yarısını biliyorum yolunds olaki unuttum heyecandan sorumluluğu almsyacaklar iste