Arkadaşlar bir kaç vakittir başım adobenin ürünleriyle dertte, merak ettiğim bir konu var.
Bilgisayarımda 2019 kırılmış sürümlü photoshop ve illustrator vardı her şey normal bir şekilde çalışır vaziyetteydi. İnternette 50 liraya adobe lisansı satan bir site gördüm ve dedim ki "dur bir kere de lisanslı kurayım" indirdim kurdum, bilgisayar kasmaya başladı. Kaldırdım, tekrar 2019 kırılmışı kurdum yine kasma devam etti. Bilgisayarı formatladım windows 11'e geçtim ve photoshop ile illustratorün 2022, 2021, 2020, 2019, 2018 sürümlerini denedim yine aşırı kasma devam etti. Windows 10'a geri döndüm 2022,2021, 2020, 2019 sürümlerini denedim kasma yoğun bir şekilde devam ediyor. Bilgisayarcıya götürdüm çözümünü bulamadılar.
SSD %100 performans gösteriyor. Yazma ve okuma hızı %100. Pc üzerinde 20gb ram var, kaldı ki çizim bilgisayarı.
Şöyle de bir durum var şu anda Adobenin sitesinden creative cloudu normal ücretinde satın aldım. Bunu aldım kasma donma yok. Orijinal kullanmaya karar verdim fakat bu durum neden böyle oluyor çok merak ettim.
Bilgisi olan bana fikir verebilir mi?