ismkdc34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ileticem hocam 1-2 gün içerisinde


Şikeli iddia maçı satıyorum gibi hissettim kendimi
Benim edebileceğim kar belli zaten uçuk kaçık bi kar oranı iddia etmiyorum sonuçta ayrıca ana paramda belli ettiğim karda ona göre o yüzden düşük oluyor. Hem kendim kullanıp hem lisans satmak daha karlı bir ticaret olacağı için satışa sundum. Sonuçta benim kullanmama mani değil satıyor olmam.
hayırlı işler bol güneşler hocam