Botu kendi hesaplarınızda çalıştırdınız mı? Günlük- Haftalık veya herhangi bir parametreye göre bir kar yüzdesi vs var mıdır elinizde?
ileticem hocam 1-2 gün içerisinde
Konuyu baltalamak istemem ama bu olayı siz kendiniz yaparak çok kolay kâr elde edebilirsiniz anladığıma göre neden satıyorsunuz ki?
Şikeli iddia maçı satıyorum gibi hissettim kendimi

Benim edebileceğim kar belli zaten uçuk kaçık bi kar oranı iddia etmiyorum sonuçta. Ayrıca ana paramda belli ettiğim karda ona göre düşük oluyor. Hem kendim kullanıp hem lisans satmak daha karlı bir ticaret olacağı için satışa sundum. Sonuçta benim kullanmama mani değil satıyor olmam.