silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ilk kargonuz değilse kendiniz daha iyi bilirsinz bunu çünkü bizim mahalleye örn: yurt içi kargo hep öğleden önce kargo bırakıyor sık alışveriş yapan biriyimdir hiç şaşmadı.
Ankara’da ki kargolar bir acayip 😁😁😁 saati yok burada 😁