Eğer ilk kargonuz değilse kendiniz daha iyi bilirsinz bunu çünkü bizim mahalleye örn: yurt içi kargo hep öğleden önce kargo bırakıyor sık alışveriş yapan biriyimdir hiç şaşmadı.