Hitabetinize dikkat edin . Ben size hocamlı konuşurken senin gibi elemanlar atlar gibi konuşmanız doğru değil . Neyse demek ki seviyeniz düşük mühim değil . İyi forumlar .
Tartışma konusundaki belirtiler görselleri ve yazıları kendiniz anlamadığınız için saçma yorumlarınızla dolduruyorsunuz, iyi forumlar.