Toyota biraz daha güvenlidir diye biliyorum. Fiyatları da katlanmış olabilir tabiki. 👍
orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toyota kesinlikle güvenli ve masrafsız ancak araçları nedense çirkin geliyor bana hocam…

Hayırlısı olsun. 🙂