Merhabalar,

Bu anlattığınız olay 2 şekilde yorumlanıyor. Tıbbi olarak bir açıklaması vardı, tam hatırlamıyorum. Bir diğeri ise "Karabasan" denilen varlığın size uğraması demektir. Bana da oldu. Tek yapmanız gereken Nas suresini okumak. Uygunsuz şekilde uyumamanızı öneririm. Uygunsuz kelimesinden bahsettiğimi umarım anlamışsınızdır. Gusül şarttır.

Teşekkürler, iyi geceler.