EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekmek bile 2.5TL hocam, Allah aşkına şaka yapıyorum de
Daha önce kendi instagram sayfamda yapıyordum , şuan için müşteri referansı kasabilmek için bu şekilde ilerleyeceğim. Yorumunuz için teşekkür ederim.