Selamlar

Tescillemek istediğim bir marka var. Aracı firmaların "Aracılık Ücretini" vermeden başvuru yapma şansım var mı ? 400 500 TL aracılık ücreti koymuşlar. Faydası vardır elbette ancak sıradan bir markayı tescillemek için yine de onlarla mı yapmak gerek ?

daha önce aracılık kullanmadan tescilleyen var mı ?

teşekkürler