mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mahkemeye gidiyon ben kendimi bu isimde görmüyorum diyosun bir miktar para veriyosun değiştiriyolar
zor değilmiş ben de yeni öğrendim
Karabaş koydurayım bari bende hiç kendimi uğur hissetmiyorum