Hayır hocam kalsın böyle sağolun

Kontrol panelinden hangi bölümden yapmamız gerekiyor hocam?
İlk önce konunuza girin ve konu işlemleri kısmından konuyu yukarı taşıya basın. Sonra size attığım linkteki kısma konunuz eklenecek ve üyeliğinize göre belirli aralıklarla yukarı taşıyabileceksiniz konunuzu.