w_lofi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam kalsın böyle sağolun Kontrol panelinden hangi bölümden yapmamız gerekiyor hocam?
İlk önce konunuza girin ve konu işlemleri kısmından konuyu yukarı taşıya basın. Sonra size attığım linkteki kısma konunuz eklenecek ve üyeliğinize göre belirli aralıklarla yukarı taşıyabileceksiniz konunuzu.