BULUTDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilerseniz silver üyeliğinizi aradaki farkı ödeyerek golda taşıyabilirsiniz.

Konu yukarı taşıma için bu kısmı kullanmalısınız ; https://www.r10.net/kontrol-paneli/
Hayır hocam kalsın böyle sağolun Kontrol panelinden hangi bölümden yapmamız gerekiyor hocam?