Merhabalar, şuan tam olarak 5000 ₺ birikimim var. Haftalık kenara 500 ₺ para atıyorum iPhone 11 almak istiyorum para hesabına vurarak Telefonlar zam alır mı sizce. Ayrıyetten önereceğiniz bir telefon var mı ?