MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilerseniz lisansım var tumeva yazılımı biraz daha uyguna yapabilirim
https://www.r10.net/account-lisans-i...a-satilik.html
Yok hocam düşünmüyorum özel yazılım bir dönem kullandım pişman etti en ufak bir değişikliğe bile ütopik fiyatlar istiyorlardı.