Kurulumu başlatın, format aşamasında disk seçimi ekranında shift + F10 tuşlarına basın, komut istemi açılacak,
move d:\windows\system32\utilman.exe d:\windows\system32\utilman.exe.bak
copy d:\windows\system32\cmd.exe d:\windows\system32\utilman.exe
ile dosyaları değiştirin.
wpeutil reboot yapın.
Sistem açıldığında erişilebilirlik özelliklerine tıklayarak tekrar komut istemini açabilir ve administrator şifresini değiştirebilirsiniz.
Daha sonra deniyeceğim bunu merak ettim
Bunu deneyince oldu hocam saolun