Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam size çok iyiiii gelmiş. Ben istanbulda yaşıyorum.
anlayamadım valla bu işi. şehir şehir farklı desem, bu resmen uçurum.