1 torba kömüre 130 lira verdim. Ayda ortalama 15 taneden hesaplarsak 1950 lira para ediyor.
1 tanede tüp alsan 250 liradan 2.200 lira sadece tüp ve bir odanın ısınması için gidiyor.
10 günde bir banyo yapmakta cabası. 700 lira mükemmel bence ama yinede çok pahalı...
Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah hocam.