ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce pandemi çıktı baktılar insan nüfusu azalmıyor bari 3.dünya savaşını çıkaralarım değişir o zaman dediler herhalde.Allah sonumuzu hayır etsin.
zaten sonumuzun hayrolması için nufüs azaltılmak isteniyor. yoksa dünya daha kötüye gidecek ve yaşanılamaz olacak.